hit counter

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

ME ΦΟΡΜΟΥΛΑ Η ΜΕ BOEING?

ΕΝΩ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟΝ ΟΡΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ,ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ BLOG.

ΓΡΑΦΕΙ O/H ISOCRATES

H περιβόητη κατασκευή του αυτοκινητοδρομίου στη Βοιωτία παραμένει ως ανεκπλήρωτη προεκλογική υπόσχεση της Ν.Δ. στον λαό του Ορχομενού και κατόπιν των πιο προσφάτων εξελίξεων ανέλπιδη, καθώς πρακτικά δεν τέθηκε υπό εξέλιξη καμία αναφορά τους. Εν αντιθέσει προ ολίγον μηνών ακούσαμε τον υπουργό τουρισμού κ. Σπηλιωτόπουλο να δηλώνει υπερήφανα, σε μία πολιτιστική εκδήλωση που παρευρέθηκε στο εξωτερικό, ότι αναμένεται να εγκαινιαστεί και στη Ελλάδα αυτοκινητοδρόμιο στη περιοχή του νομού Αχαΐας.

Κατόπιν των ανωτέρω εξαπέλυσαν ευθύνες κατά της κυβερνήσεως ο κ. Γκιγκόπουλος τονίζοντας ότι η υπόθεση του αυτοκινητοδρομίου στην Ελλάδα είναι ανέφικτη με την παρούσα κυβέρνηση, πόσο μάλλον για τον Ορχομενό, ενώ επιθετικός στη δήλωση του στάθηκε και ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ.Ρούσαρης, εάν και ανήκει στον ίδιο κομματικό χώρο, χαρακτηρίζοντας τον κ.Σπηλιωτόπουλο υπουργό Τουρισμού Πατρών και περιχώρων, ενώ πρόσαψε ευθύνες και στη ΝΑΒ για αδράνεια. Επίσης ανέφερε ότι εάν δεν συνεισφέρει επί του έργου του αυτοκινητοδρομίου και η ιδιωτική πρωτοβουλία και εφόσον δεν συσχετίζεται ζήτημα πρωτοβουλίας πολιτών, τότε η μεταστροφή της κυβέρνησης τοποθετεί το ζήτημα στα ‘’αζήτητα’’. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Πάτρα ως πιο αναπτυσσόμενη πόλη κερδίζει σημαντικούς ευεργέτες, βγάζοντας μας ταυτόχρονα εκτός παιχνιδιού. Φυσικά πολιτικές πεποιθήσεις με αντίκρισμα στο λαό, ευνοούνται πάντα.

Παράλληλα ο νομάρχης Βοιωτίας αντικειμενικά και επί της καθαρής ουσίας τόνισε ότι η μελέτη των υποστηρικτικών έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν έχει τοποθετήσει την κυβέρνηση προς μία κατεύθυνση αφότου ανατέθηκε.

Παρά το θέμα του αυτοκινητοδρομίου και της τροπής των γεγονότων πάντως, εντύπωση θα μπορούσε να προκαλέσει και η επιμονή Βοιωτικών φορέων για εξέταση μιας πρότασης για κατασκευή περιφερειακού αεροδρομίου με σκοπό την αποσυμφόρηση του «Ελευθέριος Βενιζέλος», ως μία χείρα βοηθείας με διπλό σκοπό. Βεβαία οι εξελίξεις πρόλαβαν τον Εμπορικό Σύλλογο και το στέλεχος του Υπουργείου Οικονομίας Γιάννη Λιάκο για το υποτιθέμενο νέο αναπτυξιακό έργο του Νομού, εφόσον υπάρχουν ακάλυπτες πιο ουσιώδεις ανάγκες και ενώ ο Εθνικός Αερολιμένας αντί να πετάει βυθίζεται.

Εάν και ο κ.Ρούσαρης επιμένει ότι καλύπτουμε όλες τις προϋποθέσεις ως νομός για ένα νέο έργο όπως το περιφερειακό αεροδρόμιο και ότι είναι μια καλή επένδυση όπως υποστηρίζει, ο κ .Γκιγκόπουλος επισημαίνει ότι μόνο λόγια για ένα υποτιθέμενο αεροδρόμιο δεν ευνοούν, ενώ ο κ. Περγαντάς περιέλαβε τα αναφερόμενα και δύο προλαλησάντων καθώς συμφωνεί με το έργο αλλά όχι με τις αναφορές επαυτου χωρίς την ολική σχεδίαση του ανάπτυξης του νομού ολοκληρωμένη.

Ίσως το πιο σωστό έργο θα ήταν η ίδρυση μιας Πύλης Χωροχρόνου για να τους ρίξουμε όλους μέσα και να θυμηθούν τα δικά τους σφάλματα προτού προκληθούν και άλλα εξαιτίας τους και μετά ‘’άντε βρες τον ‘’ΤΡΟΦΩΝΙΟ’’ για συμβουλές’’.

Τουλάχιστον ως Βοιωτοί είμαστε αισιόδοξοι παρά τις όσες ανάγκες μας επιβαρύνουν. Άλλωστε Ν.Δ. μας κυβερνάει(νέα και ανεπανάληπτη)και σαν υπάκουα παιδιά ‘’καταπατούμε και χρεοκοπούμε’’ ως μια παραλλαγή των αρχών της.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια τι να τα κάνει η Βοιωτία τα κάθε είδους ...δρόμια;

Έτσι καταλαβαίνουμε την ανάπτυξή της;